Tuesday, July 10, 2018

Uued triibulised




Näe, ei läinudki kaua, kui juba peame oma mõtlemispausi katkestama. Kaks ja pool nädalat peale Lembe kojuminekut on meil uus abipalve, uued hoiulised.

Ei tahaks nii öelda, aga paraku on see tõde – emakassi steriliseerimine on mõne inimese jaoks mõttetu kulu. Küll kassipoegade probleem saab nii või teisiti lahendatud.

Imekena kassiema ja neljane pesakond. Kui abipalve meieni jõuab ja päästeoperatsioon algab, on neljast alles kaks. 


Üks neist on  käes ja toas. Teine on püüdmisel. Ka kassiemaga on meil plaan. Ilmselgelt ei loe tema pererahvast seda blogi ega saa kunagi teada, miks kassiema rohkem ei poegi.

Aga kõik on alles pooleli. Kui teine, natuke inimpelglik  kassilaps  saab püütud, siis tuleb tervisekontrolliks kliinikuskäik, ussirohi, vaktsiinid ja muu kohustuslik. Siis tulevad uued pildid ja kojuminekuvalmis kassilaste presenteerimine.

Kassilaste käpakäigust saab infot telefonil 5221057












1 comment:

  1. Kui teil on kogu teie kehas Herpes, näiteks palavik, hsv või katusepõlv, siis sa tead, mis see on, et jääda valu ja ebamugavustunde juurde, mida herpes pakub. Ma ei pea teile ütlema, kui fantastiline oleks leida midagi, mis toimib nii hästi, et te ei pea enam kartma stressi või puhangu pärast, Dr Itua taimne ravim ravib minu herpese kahe nädala jooksul pärast seda, kui see on tõeline ja loomulik taimset ravimit ei ole kõrvaltoime, põhjus, miks ma kirjutan, on see, et ma lubasin dr Ituale, et jagan tema taimset tööd maailmale, et näha, et Herpes ei ole enam suur asi. ... HIV, Hsv 1/2, B-hepatiit, diabeet, mehed / naine viljatus, loterii õigekirja, Copd, vöötohatis, fibroid, fibromüalgia, maks / neeruflamootia, epilepsia, astma. Siin tema kontakt ... drituaherbalcenter@gmail.com/Whatsapp Telefon + 2348149277976. Ma maksin tema taimsete ravimite eest ja saatsin selle kullerteenuse kaudu, mille ma selle kiirelt ja kasutan.

    ReplyDelete