Monday, October 19, 2015

Murri ja Täpi lugu

Kaks nädalat tagasi saime sellise abipalve. Mure on muidugi suur, aga lugeda sellisest erakordset kassist oli hingekosutav. Kiri oli selline:

Väike emme Murr
„Tere, armas Kass ja Pojad pere!

Kirjutan murega kahe väga toreda ja armsa kassikese pärast, kes elavad hetkel minu ema juues maal.
Kuidas kiisud meieni jõudsid ja miks me neile päriskodu pakkuda ei saa....
Lugu algas nii, et tegime augusti alguses Vargamäe lähistel "Isuri eepose" etendusi ja elasime samal ajal nädalakese Rummusaare puhkelaagris. Sinna tuli kohe esimesel õhtul üks kõhn, aga kena kassike. Ta oli erakordselt seltsiv ja sõbralik ja ilmselgelt väga näljane. Kuna olen nö kassiinimene (mulle nad lihtsalt väga meeldivad), siis otsisin talle maja pealt süüa. Kassike sõi kõhu täis, aga ära ei läinud. Käis mul järgi ja justkui tahtis midagi "öelda" :-). Mingil hetkel tundus mulle, et ta kustub mind kaasa. Läksingi. Tema saba püsti  mööda kruusateed aeg ajalt näugudes ja üle õla vaadates ees ja mina järgi. Kuni ta teelt kõrvale pööras (ise jälgides, et ma ikka järgi jõuaksin) ja tee ääres olevate suurte maakivide vahele kadus. Nii uskumatu kui see ka minu jaoks hetkel tundus, aga kassike tõi mu oma pessa, kus tal oli paarinädalane poeg (silmad olid juba lahti)....
Tüdrukunupsik Täpp
Nii me siis seal siis kokku leppisime, et kui ära lähen võtan nad kaasa ja leian neile kodu.
Nimeks said nad esialgu Murr (emakass) ja Täpp (kassipoeg).
Tõimegi kassikesed enda juurde maale, andsime head toitu ja hoolt ja hellust. Maal elab suveperioodil minu juba üsna eakas ema, kes nad oma hoole alla võttis.
Nii emakass kui kassitüdruk on ülisõbraliku loomuga mänguhimulised vahvad tegelased. Emakass tundub olevat ise ka üsna noor.
Mõlemad kassid on kiibitud, passidega ja emakass ka steriliseeritud.
Nüüd on mure, et ema soovib maalt linna kolida ja kiisudele oleks vaja leida mingi muu ajutine või päriskodu, et kassikesed ei jääks hulkuma.
Meil endal aga linnakodus juba on kass, kes enda territooriumile teisi loomi ei lase (järele proovitud).
Nagu juba öeldud, on need kassid väga inimsõbralikud ja lustlikud - tõeliselt vahvad ja inimestega suhtlevad tegelased.
Loodan südamest, et leiame neile hea kodu või kodud.
Tänud kaasa mõtlemast
ja rõõmsaid värve sügisesse soovides, Kadri.“

Proovisime kasse tutvustada möödunud nädalavahetustel kassinäitustel, jagasime pilte ja telefoninumbrit. Ka Kadri on usinasti koduotsimisega tegelenud. On mõned võimalikud hoiukodupakkumised, ka kodupakkumistest on ääriveeri räägitud, aga veel ei midagi kindlat. Meie suur soov on kassikesed koos uude koju saada. Nad on lihtsalt lahutamatud – kuigi kassilaps on juba päris suur, siis teevad nad kõike koos – jooksevad, mängiva, söövad, magavad. Kassiema Murr on ju ise alles lapseohtu ja oma pisikesele rohkem vanema õe kui emme eestJ


Hea lugeja, kui Murri ja Täpi lugu Sind puudutas ja Sinu kodus oleks vaba kassikohta, palun võta ühendust Kadriga telefonil 5202205 või kirjuta kadri.karula@gmail.com või kassjapojad@gmail.com.

No comments:

Post a Comment